#locked

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan REXYOP
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

REXYOP

Platinum Üye
Katılım
4 Ocak 2022
Mesajlar
249
Beğeniler
25
ship geçicem ama kendi telefonumu kullansam paket olurmuyum?
 
nereden geçeceksin dostum shipi
 
ship geçicem ama kendi telefonumu kullansam paket olurmuyum?
olursun git bi internet kafeye yada avmye internetine bağlan açık hat kullan kendi hattın değil temiz cihaz kullan eğer büyük birşey ise kargoyu aldığın yerden uzak bi yerde yok et
 
kral bi sen akkılısın amk başka yerden yorum kas konuyu kirletme
ne alaka dostum ne noname bi çarsın sen la boş eleman seni git a101 den mause çal sen ilk öncede amk sonra shipini geç telefondan geçecekmis
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt