emir vererek yardım istenmez .))boş yorum yapmadan hatayı çözebilicek birisi varsa yazsın açıklasın uzatmasın
emir vererek yardım istenmez .))
kardeşini yerim seninemir vererek Değilde sen bilirsin kardeşim![]()
afiyet olsunkardeşini yerim senin![]()

tüm forumu köle mi ettin kendine hayırdır ?Önem Derecesi Kod Açıklama Proje Dosya Çizgi Gizleme Durumu Ayrıntılar Hata C1047 'lib\Minhook\libMinHook.x64.lib' nesne veya kitaplık dosyası, derleyicinin 'klarient\x64\Release\dllmain.obj' gibi diğer nesnelerden farklı bir sürümü tarafından oluşturuldu; tüm nesneleri ve kitaplıkları aynı derleyici ile yeniden derleyin KLARİENT C:\Users\createdev\Desktop\klarient\orji\LİNK 1
Şeklinde bir hata alıyorum ve çözemedim tanımları yaptım v140 v142 3 4 falan indirdim bir çözüm bulamadım
boş yorum yapmadan hatayı çözebilicek birisi varsa yazsın açıklasın uzatmasın
senin gibi gerizekalı çoçuklar geldiği için ben bu konuya o kelimeyi yazmakla çok haklı olduğumu savunuyorum şahsentüm forumu köle mi ettin kendine hayırdır ?
tamam biz salağız sen haklısın küçük düşürmeye devam et insanları sonra iyilik beklesenin gibi gerizekalı çoçuklar geldiği için ben bu konuya o kelimeyi yazmakla çok haklı olduğumu savunuyorum şahsen
senin gibileri küçük düşüyüyorsam ne mutlu banatamam biz salağız sen haklısın küçük düşürmeye devam et insanları sonra iyilik bekle![]()

boş yorum yapmadan hatayı çözebilicek birisi varsa yazsın açıklasın uzatmasın
@Genisys konuyu silermisin rica etsemÖnem Derecesi Kod Açıklama Proje Dosya Çizgi Gizleme Durumu Ayrıntılar Hata C1047 'lib\Minhook\libMinHook.x64.lib' nesne veya kitaplık dosyası, derleyicinin 'klarient\x64\Release\dllmain.obj' gibi diğer nesnelerden farklı bir sürümü tarafından oluşturuldu; tüm nesneleri ve kitaplıkları aynı derleyici ile yeniden derleyin KLARİENT C:\Users\createdev\Desktop\klarient\orji\LİNK 1
Şeklinde bir hata alıyorum ve çözemedim tanımları yaptım v140 v142 3 4 falan indirdim bir çözüm bulamadım
boş yorum yapmadan hatayı çözebilicek birisi varsa yazsın açıklasın uzatmasın
üsteki yazı sadece düşman olduğum kişilere ait üstünüze alınmayın
sensin kral egonla konuyu kirletmek ve değerli vaktimi ekran başında bu hatayı çözemeyip millete atarlanan bir turemeye harcayamam iyi gunlersenin gibileri küçük düşüyüyorsam ne mutlu bana![]()