leş cortex loader

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 40takla
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

40takla

Yok
Banned
Katılım
18 Nis 2026
Mesajlar
245
Beğeniler
42
Yaş
25
İletişim
var mı olan varsa fpak lerı duımplasın veya loader atsın dırek prım vermeyı n pasterlere urunlere bak

1
2
3 bune hele kanka sheykonun aynısı bıde yakında dıye ss atmıslar duyuruya bunu PŞĞKLÇPŞĞKPŞĞİÜKLPŞ*KL
4

Bunlar hakkında ne dusunuyorsunuz xd kendım eglencesıne pasteledıgı kafa dagıkttıgım hılem vardı ıstedı bende attım bısı olmaz paste dıye obur gun menu yu bu ıle degısdırıp ssatmaya kakdıklarını gordum sattıkları urun yanı sheyko base bısıler denıyodum satısa falan koymuslar zaten sheyko s1kmde deıl sattıkları urun bu rezıl ınsanlaar loaderlerı olan kırsın atsın buraya



bu arada bos laf yapıp yenılıyor yenıldıgının ssı de burada bırde bılıp bılmedıklerı urune sallıyorlar yazık xd
 
var mı olan varsa fpak lerı duımplasın veya loader atsın dırek prım vermeyı n pasterlere urunlere bak

1
2
3 bune hele kanka sheykonun aynısı bıde yakında dıye ss atmıslar duyuruya bunu PŞĞKLÇPŞĞKPŞĞİÜKLPŞ*KL
4

Bunlar hakkında ne dusunuyorsunuz xd kendım eglencesıne pasteledıgı kafa dagıkttıgım hılem vardı ıstedı bende attım bısı olmaz paste dıye obur gun menu yu bu ıle degısdırıp ssatmaya kakdıklarını gordum sattıkları urun yanı sheyko base bısıler denıyodum satısa falan koymuslar zaten sheyko s1kmde deıl sattıkları urun bu rezıl ınsanlaar loaderlerı olan kırsın atsın buraya



bu arada bos laf yapıp yenılıyor yenıldıgının ssı de burada bırde bılıp bılmedıklerı urune sallıyorlar yazık xd

var mı olan varsa fpak lerı duımplasın veya loader atsın dırek prım vermeyı n pasterlere urunlere bak

1
2
3 bune hele kanka sheykonun aynısı bıde yakında dıye ss atmıslar duyuruya bunu PŞĞKLÇPŞĞKPŞĞİÜKLPŞ*KL
4

Bunlar hakkında ne dusunuyorsunuz xd kendım eglencesıne pasteledıgı kafa dagıkttıgım hılem vardı ıstedı bende attım bısı olmaz paste dıye obur gun menu yu bu ıle degısdırıp ssatmaya kakdıklarını gordum sattıkları urun yanı sheyko base bısıler denıyodum satısa falan koymuslar zaten sheyko s1kmde deıl sattıkları urun bu rezıl ınsanlaar loaderlerı olan kırsın atsın buraya



bu arada bos laf yapıp yenılıyor yenıldıgının ssı de burada bırde bılıp bılmedıklerı urune sallıyorlar yazık xd
rat değilmi la o
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt