dllyi yüklemen lazzm ozmndefender controller ile kapattım herşeyi rardaki yardımlardan da hepsini yaptım fakat hileye geçip 1 e bastığım zaman bir sürü kırmızı hata geliyor loadera ve sonra otomatik kapanıyor yardımcı olabilcek var mı
dllyi yüklemen lazzm ozmn
nabıyoruz bununlaARKADAŞLAR HATA ALANLARLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
windowsa yada s32 ye at iki türlü de olrsystem32ye mi atıyoruz
Hile DETECTED hwid banını kaldıramıyorsan kullanmanı önermem.defender controller ile kapattım herşeyi rardaki yardımlardan da hepsini yaptım fakat hileye geçip 1 e bastığım zaman bir sürü kırmızı hata geliyor loadera ve sonra otomatik kapanıyor yardımcı olabilcek var mı
windowsa yada s32 ye at iki türlü de olr
kaldırabiliyorum fakat hile olmadı yaHile DETECTED hwid banını kaldıramıyorsan kullanmanı önermem.