Kucuk bir posedin icindeydi pakedindede yaziyordu hatta sosu icinde gibi birseyler ama kekili veya feslehenli olduguna eminimo baska bir seydi sanirim sadece ozel olarak cikmisti bi ara paketi mor bir seydi
Onun sosunun tadi ayri garip guzel birseydi icinde ne vardi bilmiyorum amaÖzel olarak bir dönem çıktığını hatırlıyorum ama sonradan üretilen mor paketlerde yeşil küçük paket sosları kaldırıp sadece lays olarak sunuldu. Yoğurdu malzemeyi biz almaya başladık. Nedeni de yanlış bilmiyosam yoğurt için konulan sosun direkt olarak lays ile bütünleştirilmesiydi.
muhtemelen maliyet yüzünden çıkarıldı ya, yoksa o sos çok ayrıydı. yoğurdun içine döktüğümüz zamanı iyi hatırlarım. güzel zamanlardı, şimdi kalmadı bile.Onun sosunun tadi ayri garip guzel birseydi icinde ne vardi bilmiyorum ama