5dk bekle bi laptop vardı onun modeine bakıp atcamMerhaba iş için laptop alıcam sadece mail bakıyorum ve arada arama alıyorum şu an 2012 macbook var artık eskidi var mı bildiğiniz kullandığınız
Bekliyorum5dk bekle bi laptop vardı onun modeine bakıp atcam
Bekliyorum
15bine kadar cıkabilirim sanırım sorun cıkarmasın yeterLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirben 5kya almıştım iş için iyi goturur bu senı daha ucuz bisey arıyorsan yardımcı olabilirim
knk iş için 100hzyi napcanki15bine kadar cıkabilirim sanırım sorun cıkarmasın yeter
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
A101e bu monitor gelmis iş için buda alınır mı
Lazım değil ama normalde bu akşam gördüm ekran büyük diyteknk iş için 100hzyi napcanki
monitorden pek anlamıyom valla biraz baktım ama alabilirsin bence genel olarak iyiLazım değil ama normalde bu akşam gördüm ekran büyük diyte
Merhaba iş için laptop alıcam sadece mail bakıyorum ve arada arama alıyorum şu an 2012 macbook var artık eskidi var mı bildiğiniz kullandığınız