nedencgnin sonu hiç iyi değil
imgui güzel gözüküyor aynı developer rebrand yaptırıyor buyuk ihtimallebu her yerde valorant loader ları görüyorum hepsi aynı sadece loaderın içerisindeki fotolar değişik ama işlev vs her şey aynı source felanmı var yoksa dağıtanmı var anlamadım bi yarımcı olun
![]()
Tam tersi loader srcsi pub işlemler farklıbu her yerde valorant loader ları görüyorum hepsi aynı sadece loaderın içerisindeki fotolar değişik ama işlev vs her şey aynı source felanmı var yoksa dağıtanmı var anlamadım bi yarımcı olun
![]()
Neden biladercgnin sonu hiç iyi değil
anlamadım dediğiniTam tersi loader srcsi pub işlemler farklı