l

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0x58B
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ShevaVM'i hiç duymadım ama bu SecureShield.

a4ehsr9.png


/
 
Son düzenleme:

@0x58B kime göre Difficult onu da yazsan iyi olurmuş yoksa böyle bi sahne yaşanıyor:​

 
Aylardır geliştirdiği SecureShield unpack edilince konuya cevap yazamamış yazık. Yani bu konuyu sırf gövde gösterisi yapmak için açtığını biliyoruz neyse iyi dağıtıp attı LOLSHAN seni. @0x58B
 
Aylardır geliştirdiği SecureShield unpack edilince konuya cevap yazamamış yazık. Yani bu konuyu sırf gövde gösterisi yapmak için açtığını biliyoruz neyse iyi dağıtıp attı LOLSHAN seni. @0x58B
Her günümü CheatGlobal'de senin gibi bir s*k'e yaramayıp millete sallamakla geçirmediğim için @LOLSHAN 'ın mesajını yeni gördüm.
Kafan gövde gösterisinden başka bir halta çalışmadığı için UnpackMe kavramını bilmiyorsun sanırım, proje de experimental zaten.
Her UnpackMe yayınlayanın gövde gösterisi yaptığını iddia etmeye devam edebilirsin.
Umarım başkalarının başarısı dışında bir gün kendi başarılarınla da övünebilirsin 😉

@0x58B kime göre Difficult onu da yazsan iyi olurmuş yoksa böyle bi sahne yaşanıyor:​


Genel olarak zor şahıs belirtme gerek yok, herhangi bir korumanın biri tarafından unpack edilmesi o korumayı kolay yapmadığı gibi bu durum da öyle.
 
Son düzenleme:
ShevaVM'i hiç duymadım ama bu SecureShield.

a4ehsr9.png


/
Evde olmadığım için bakamadım eline sağlık.
Goal kısmını koymayı unuttum, VM Runtime silinmiş ama bahsi geçen class'ın unpack edilmiş haliyle birlikte dosyayı yenilemen mümkün mü?
Küçük bir rica fakat yine de sen bilirsin tabii, teşekkürler.

@LOLSHAN
 
Son düzenleme:

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt