injector zaten public voidin srcsiyle yapmışsın bişiler hala ne uyduruyon ayıpMerlin hangi şeye ve neye Crâck attı yazarmısın? Dll i o yapmısti ve loaderide ben flashyere atmıştım ondan dilenmiş fukara ve bu loader 3 ay öncesinin injector bile çalıntı bdbdbd
Şuanda injector bile bizim ae
