Open Source Kru Cli̇ent Loader Src

Merlin hangi şeye ve neye Crâck attı yazarmısın? Dll i o yapmısti ve loaderide ben flashyere atmıştım ondan dilenmiş fukara ve bu loader 3 ay öncesinin injector bile çalıntı bdbdbd


Şuanda injector bile bizim ae
injector zaten public voidin srcsiyle yapmışsın bişiler hala ne uyduruyon ayıp
 
injector zaten public voidin srcsiyle yapmışsın bişiler hala ne uyduruyon ayıp
Java kullanmıyorum Java kullanmayin ezik olmayın kamu spotu

injector zaten public voidin srcsiyle yapmışsın bişiler hala ne uyduruyon ayıp
Kk sen malmisin sen benim yeni injectorumumu gördün özürlü herif bu zaten pub suankinide ben yaptım sen Allah aşkına mapping ne söylermisin
 
Java kullanmıyorum Java kullanmayin ezik olmayın kamu spotu


Kk sen malmisin sen benim yeni injectorumumu gördün özürlü herif bu zaten pub suankinide ben yaptım sen Allah aşkına mapping ne söylermisin
hocam cpp ile yazsanızda javayla yazsanızda aynı kodu kullanacaksınız neyin lafı bu

Java kullanmıyorum Java kullanmayin ezik olmayın kamu spotu


Kk sen malmisin sen benim yeni injectorumumu gördün özürlü herif bu zaten pub suankinide ben yaptım sen Allah aşkına mapping ne söylermisin
ayrıca dilerseniz gelin discord öğreteyim sana mapping nedir diye :thonkie:
 
hocam cpp ile yazsanızda javayla yazsanızda aynı kodu kullanacaksınız neyin lafı bu
Öncelikle yumuşadığın için saol başta baya saldırdında neyse aynı kod derken neyden bahsettiniz anlamadım loaderden bahsediyorsanızda şuanki loader bambaşka ezik flashyere attığım 3 ay öncesinin loaderinin lafını yapiolar
 
Öncelikle yumuşadığın için saol başta baya saldırdında neyse aynı kod derken neyden bahsettiniz anlamadım loaderden bahsediyorsanızda şuanki loader bambaşka ezik flashyere attığım 3 ay öncesinin loaderinin lafını yapiolar
3 ay öncesi mi? hocam zaman kavramınız gayet güzel işlemekte teşekkür ederim. kod derken zaten ikisinde aynı amacı sağlar dosyayı editler
 
3 ay öncesi mi? hocam zaman kavramınız gayet güzel işlemekte teşekkür ederim. kod derken zaten ikisinde aynı amacı sağlar dosyayı editler
aşkm benim hangi kod * seviyorsan onu söyle bu bir ikincisi evet en az 2 buçuk olsun senin güzel hatrına gfsdhgadsds canım benim sen aramızdaki diyalogları biliyormsuun ben forumun açılmasından bahsetmiyorum bu loader benim 2 buçuk ay önce özürlü flashyere attığım loader

dersen bu özürlü 2 buçuk ay önceki şeyi neden paylaşıyor kuduruktur kendisi abisini ağlattık diye (14) (9) kendisi bize kalkınıyor gfghfsahasfdhdsh
aşkm benim hangi kod * seviyorsan onu söyle bu bir ikincisi evet en az 2 buçuk olsun senin güzel hatrına gfsdhgadsds canım benim sen aramızdaki diyalogları biliyormsuun ben forumun açılmasından bahsetmiyorum bu loader benim 2 buçuk ay önce özürlü flashyere attığım loader
 
aşkm benim hangi kod * seviyorsan onu söyle bu bir ikincisi evet en az 2 buçuk olsun senin güzel hatrına gfsdhgadsds canım benim sen aramızdaki diyalogları biliyormsuun ben forumun açılmasından bahsetmiyorum bu loader benim 2 buçuk ay önce özürlü flashyere attığım loader

dersen bu özürlü 2 buçuk ay önceki şeyi neden paylaşıyor kuduruktur kendisi abisini ağlattık diye (14) (9) kendisi bize kalkınıyor gfghfsahasfdhdsh
diyorumki sen loaderin kodunu atsaydında atmasaydında kırılacaktı pyarmor basmak nedemek kaçıncı çağdayız?
 
diyorumki sen loaderin kodunu atsaydında atmasaydında kırılacaktı pyarmor basmak nedemek kaçıncı çağdayız?
pyarmor değil bu arada aşkm nuitka kullanıyom artı ben aramı iyi tutmaya çalışıyorum diğer hilecilerle kırarlarsada yapıcak bişey yok kırılmasın diye uğraşıyoruz işte, kırılsada merlin kıramazdı en azından fgsdgasgsa
 
pyarmor değil bu arada aşkm nuitka kullanıyom artı ben aramı iyi tutmaya çalışıyorum diğer hilecilerle kırarlarsada yapıcak bişey yok kırılmasın diye uğraşıyoruz işte, kırılsada merlin kıramazdı en azından fgsdgasgsa
merlin kırmadı zaten ben kırdım eğer iddanız oysaki yeni loaderinizide atabilirsiniz
 
merlin kırmadı zaten ben kırdım eğer iddanız oysaki yeni loaderinizide atabilirsiniz
bu kırılmış bişey değil c: sen flashyermsiin neyse bunu kimse kırmadı ben flashyere ortak olduğumuz zaman src yi verdim ve kıramazsın demiyorum yazdığımı oku anlarsın amacım oldukça zorlaştırmak ama herşey kırılabilir

merlin kırmadı zaten ben kırdım eğer iddanız oysaki yeni loaderinizide atabilirsiniz
ama istersen kırmak yerine yardımcı olabilirsin c:
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt