KLAVYE

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Capone
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Capone

Silver Üye
Katılım
4 Ocak 2025
Mesajlar
80
Beğeniler
6
Merhaba arkadaşlar bu klavye alınırmı yardımcı olursanız sevinirim.
 
alınmaz 1.8k bütçe ile ilk 10 alacağım klavye içinde bile olmazdı redragon varken o fiyatlara onların modellerine bak kablosuz şart ise alınabilir
 
kanka buna bu parayı vereceğine 200 300 daha koy mad60 al en azından rapid trigger falan var
 
wraith sitesinden bakabilirsin daha güzelleri var biraz daha bütçen varsa
 
alınmaz 1.8k bütçe ile ilk 10 alacağım klavye içinde bile olmazdı redragon varken o fiyatlara onların modellerine bak kablosuz şart ise alınabilir
wraith sitesinden bakabilirsin daha güzelleri var biraz daha bütçen varsa


bunu tavsiye ederim
Bu fiyattan almiycam 1k ya alcam sizce 1k ya almalimiyim
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt