hocam vgn v87 kullanıyorum gayet memnunum2k kadar bütcem var ne önerebilirsiniz sesi güzel olan çok sıkmayan red ve blue switch önermezseniz sevinirim
aula f752k kadar bütcem var ne önerebilirsiniz sesi güzel olan çok sıkmayan red ve blue switch önermezseniz sevinirim
mad 68 white2k kadar bütcem var ne önerebilirsiniz sesi güzel olan çok sıkmayan red ve blue switch önermezseniz sevinirim
MAD 68 HE var trendyolda indirimde su an al2k kadar bütcem var ne önerebilirsiniz sesi güzel olan çok sıkmayan red ve blue switch önermezseniz sevinirim
hocam görünüşü çok hoşuma gitti f75 alacağım sanırım gray switch birde sağ olun öneriniz içinf75 alabilirsin sahibinden üzerinden ucuza denk getirirsen