Razer Huntsman V2 Opticial kullanıyorum şuan aktif olarak gayet memnunumSPACE İÇİNE GÖÇTÜ R SHİFT DE İÇİNE GÖÇTÜ İLERİ YÖN TUŞU DA İÇİNE GÖÇTÜ W A S D RENGİ GİTMEYE BAŞLADI YENİ KLAVYE ÖNERİSİ 1K HADİ 1200 OLSUN DANDİK OLMASIN MEKANİK RENK FARKETMEZ
çöp klavye%60 seversen uygun arıyorum dersen blic T60 var bende kullanıyorum güzel bence öneririm
KÜÇÜK LAZIM bide dediğin uçuk fiyatRazer Huntsman V2 Opticial kullanıyorum şuan aktif olarak gayet memnunum
Aula F75 Almıştım Temudan Çok Ucuza Gelmişti Duruyorsa AlabilirsinSPACE İÇİNE GÖÇTÜ R SHİFT DE İÇİNE GÖÇTÜ İLERİ YÖN TUŞU DA İÇİNE GÖÇTÜ W A S D RENGİ GİTMEYE BAŞLADI YENİ KLAVYE ÖNERİSİ 1K HADİ 1200 OLSUN DANDİK OLMASIN MEKANİK RENK FARKETMEZ