ne kodu yazıyongym e gidiyorum, kod yazıyorum yeterli mi
yazıstık yaphp yazıyorumda seni dcden ark ekliyorum alt tab atıyorum geri geldiğimde çıkarmış oluyosun neden ekle dedin çıkarıcaksan
yapmıyorum ama yapanları görüyoruz, bir yazılım dili öğrenmek gibi veya sağlığın için herhangi bir spor (vücüt geliştirme), kitap okuma vs.Herkes kişisel gelişimi için ne yapıyor yazabilir mi? Yapmıyorsanız da yapmıyorum yazın
Sence sen yapsan iyi mi olur yoksa zaman kaybı mı (eğer kişisel gelişimden daha önemli işlerin varsa)yapmıyorum ama yapanları görüyoruz, bir yazılım dili öğrenmek gibi veya sağlığın için herhangi bir spor (vücüt geliştirme), kitap okuma vs.