keyauthtan direkt alabiliyorsak eğer teşekkürler dikkat etmemiştimNeden bir cilginlik yapip yillik seller alip ayligina 2$ verip rahar rahat kullanmak yerine boyle bir yol tercih ediyorsun
seller ile developer arasında fark varmıNeden bir cilginlik yapip yillik seller alip ayligina 2$ verip rahar rahat kullanmak yerine boyle bir yol tercih ediyorsun
Seller aboneliginde api kullanabiliyosun. + resellelar icin panel acabilirsin. Eger sadece sen satacaksan ve apiyede ihtiyacin yoksa develoler isini gorurkeyauthtan direkt alabiliyorsak eğer teşekkürler dikkat etmemiştim
seller ile developer arasında fark varmı
sadece benSeller aboneliginde api kullanabiliyosun. + resellelar icin panel acabilirsin. Eger sadece sen satacaksan ve apiyede ihtiyacin yoksa develoler isini gorur
Developer yeter sanasadece ben
aldım bile sağol usta sen olmasaydın ben authları daha pahalı biliyordum gidip ai ile 3 gün auth yapmaya çalışıp yapamayacaktım kralsınDeveloper yeter sana
Ben teşekkür ederim kral. Kurulumda sorun yaşarsan yazabilirsin. Keyauthun kendi desteğide var kuramazsan yaz onlar anydeskle bağlanıp ayarlıyolar.aldım bile sağol usta sen olmasaydın ben authları daha pahalı biliyordum gidip ai ile 3 gün auth yapmaya çalışıp yapamayacaktım kralsın
reis dc gelebilirmisin biBen teşekkür ederim kral. Kurulumda sorun yaşarsan yazabilirsin. Keyauthun kendi desteğide var kuramazsan yaz onlar anydeskle bağlanıp ayarlıyolar.
k adi bulunamiyor. Dc:ispanyareis dc gelebilirmisin bi
dc:zowvii