ElSalwador Master Üye Katılım 16 Eyl 2022 Mesajlar 1,253 Beğeniler 303 İletişim 7 Ocak 2026 #1 Cmd Uygulaması var x32 keyauth api 1.0 kullanıyor forumdaki patcher'ları Denedim Fakat Dll Enjekte Olmuyor. Ne Yapabiliirim?
Cmd Uygulaması var x32 keyauth api 1.0 kullanıyor forumdaki patcher'ları Denedim Fakat Dll Enjekte Olmuyor. Ne Yapabiliirim?