allah rahmet eylesin dostumaz önce kefir içtim kırmızı tuborg tadı geliyordu neyse bitirdim sktye baktım bugünün tarihiymiş bi şey olur mu?
en fazla kusarsın olur biter abartmaya gerek yokaz önce kefir içtim kırmızı tuborg tadı geliyordu neyse bitirdim sktye baktım bugünün tarihiymiş bi şey olur mu?
Bir şey olmaz miden ekşiyebilir biraz, kefir’i öneriyorum kesinlikle çok sağlıklı bir içecek.az önce kefir içtim kırmızı tuborg tadı geliyordu neyse bitirdim sktye baktım bugünün tarihiymiş bi şey olur mu?