kavga

omerbabapro33

Silver Üye
Katılım
1 Ocak 2024
Mesajlar
73
Beğeniler
9
günaydın beyler şimdi biz 5 6 kişi 2 gün önce cuma günü okulda 4 5 tane cocuk dovduk sebebimiz şuydu bunlar bizim arkadaşı dövmüşler ondan önceki günlerde cuma günüde bunlar bizim başka bi arkadaşa karışıyorlar küfür falan ediyorlar bizde bunları kantinde görüyoruz bunlar bize kantinde dik dik bakıyor aralarında bizim hakkımızda birşeyler konuşuyor sandık cocukların yanına gittik cocuklara ne bakıyonuz la falan dedik cocuklar ters ters cevaplar veriyorlardı bunlar beni ittiriyor işte bende gülüyorum çek lan elini diye sonra bunlardan 1i bana vurdu bende vurunca işler kızıştı bizimkiler yumruk yumruğa vurmaya devam ediyor çocuklara bi tanesini aldık banka falan ittirdik belini falan oraya çarptı bir kaçınında kaşı patlamış bize ne gibi ceza verebilirler mudur yardimcisi dedi ilk başta kınama alırsınız sonra gene çağırdı pazartesi velilerinizi çağıracam falan velimide aramadılar cunku numarasini vermedim eokulda falan benim numaram kayitli ordanda bulamazlar fakat velime olayi bile anlatmadim okuldan atilma gibi durum olabilirmiş ve cete kurmadanda yargilaniyomuşuz heralde oyle diyor velime nasıl anlatmalıyım olayı ve ne gibi cezaları olabilir bu durumun
 
nefsi müdafa kardeşim eğer ilk o sana vurduysa
 
'' çetecilik '' okuldan atılma durumun söz konusu haberin olsun olay gerçekse bu cidden akran zorbalığı konusunda milli eğitimin aldığı bi önlem gibi bişey çeteciliğin affı yok umarım kendini iyi izah edersin yoksa çetecilikten okuldan atıldın
 
beyler farkletmez boşu boşuna uplamayalım konuyu okuldan atılsa bile şikayetçi olsun nefsi müdafadan hiç bişyey olmaz zaten
 
beyler farkletmez boşu boşuna uplamayalım konuyu okuldan atılsa bile şikayetçi olsun nefsi müdafadan hiç bişyey olmaz zaten
nefsi müdafaa dediğin şey ne biliyor musun bilmem.

günaydın beyler şimdi biz 5 6 kişi 2 gün önce cuma günü okulda 4 5 tane cocuk dovduk sebebimiz şuydu bunlar bizim arkadaşı dövmüşler ondan önceki günlerde cuma günüde bunlar bizim başka bi arkadaşa karışıyorlar küfür falan ediyorlar bizde bunları kantinde görüyoruz bunlar bize kantinde dik dik bakıyor aralarında bizim hakkımızda birşeyler konuşuyor sandık cocukların yanına gittik cocuklara ne bakıyonuz la falan dedik cocuklar ters ters cevaplar veriyorlardı bunlar beni ittiriyor işte bende gülüyorum çek lan elini diye sonra bunlardan 1i bana vurdu bende vurunca işler kızıştı bizimkiler yumruk yumruğa vurmaya devam ediyor çocuklara bi tanesini aldık banka falan ittirdik belini falan oraya çarptı bir kaçınında kaşı patlamış bize ne gibi ceza verebilirler mudur yardimcisi dedi ilk başta kınama alırsınız sonra gene çağırdı pazartesi velilerinizi çağıracam falan velimide aramadılar cunku numarasini vermedim eokulda falan benim numaram kayitli ordanda bulamazlar fakat velime olayi bile anlatmadim okuldan atilma gibi durum olabilirmiş ve cete kurmadanda yargilaniyomuşuz heralde oyle diyor velime nasıl anlatmalıyım olayı ve ne gibi cezaları olabilir bu durumun
Kanka, o disiplinden kaçışın yok, bunu kabul et. “Nefsi müdafaa” bahanesini hiç açma bile. 4-5 kişi birden mi sana saldırmaya çalıştı da siz de çocukları dövdünüz? Eğer daha önce kavga geçmişin olmasaydı, belki pek bir şey olmazdı ama okulda kavga ettiğin anda disiplinlik oluyorsun. “2-3 kişiden dayak yiyecektim o yüzden vurmak zorunda kaldım” dersen, ancak idarenin gözünde birazcık haklı duruma geçebilirsin. “Çete kurma” falan demişsin; disiplin cezası alacaksın, karara göre büyük ihtimalle uzaklaştırma, hatta okuldan atılma bile söz konusu olabilir.
 
nefsi müdafaa dediğin şey ne biliyor musun bilmem.


Kanka, o disiplinden kaçışın yok, bunu kabul et. “Nefsi müdafaa” bahanesini hiç açma bile. 4-5 kişi birden mi sana saldırmaya çalıştı da siz de çocukları dövdünüz? Eğer daha önce kavga geçmişin olmasaydı, belki pek bir şey olmazdı ama okulda kavga ettiğin anda disiplinlik oluyorsun. “2-3 kişiden dayak yiyecektim o yüzden vurmak zorunda kaldım” dersen, ancak idarenin gözünde birazcık haklı duruma geçebilirsin. “Çete kurma” falan demişsin; disiplin cezası alacaksın, karara göre büyük ihtimalle uzaklaştırma, hatta okuldan atılma bile söz konusu olabilir.
çete falan değiliz kendi kendimize takılıyoruz normalde çocuk dövdüğümüz falan yok yani
 
çete falan değiliz kendi kendimize takılıyoruz normalde çocuk dövdüğümüz falan yok yani
Sizin ne olduğunuz önemli değil yargılandığınız şey önemli. Karşı çıkabilir misiniz bilmem, 4-5 kişilik grup halinde kavga etmek çetecilikten başka bir şey değil çünkü. Abugat arkadaşın saçmaladığı nefsi müdafaa mevzusunu açma dalga konusu olursun.
 
lan ben adama gidip nefsi müdafa de demiyorumki çocuklar bunu ilk başta ittirmiş zaten şey desin işte hocam ben napayım onlar şaka yapıyo sanıp güldüm sonra vurdular de napiyim kendimi savunmiyimmiş falan de
 
lan ben adama gidip nefsi müdafa de demiyorumki çocuklar bunu ilk başta ittirmiş zaten şey desin işte hocam ben napayım onlar şaka yapıyo sanıp güldüm sonra vurdular de napiyim kendimi savunmiyimmiş falan de
Okuldan atılsa bile nefsi müdafaa seçeneğini kullanarak şikayette bulunması aptallıktan öte bir şey değil. Ortada nefsi müdafaalık bir durum yok çünkü.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt