kas ağrısı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Heavenly
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Heavenly

Master Üye
Katılım
8 May 2025
Mesajlar
1,535
Beğeniler
607
2 gün önce uzun süredir hic kalf calısmıyorum diye bi calısayım dedim 1 gün sonra uyandıgımda iki bacagıma da basamıyodum topuklarım yere degdigi an cehennem azabı baslıyo ayak ucunda özürlü gibi yürüyorum bugün gecer dedim hala gecmedi kas gevsetici falan da kullandım gecmiyo ben napcam buna amk
 
2 gün önce uzun süredir hic kalf calısmıyorum diye bi calısayım dedim 1 gün sonra uyandıgımda iki bacagıma da basamıyodum topuklarım yere degdigi an cehennem azabı baslıyo ayak ucunda özürlü gibi yürüyorum bugün gecer dedim hala gecmedi kas gevsetici falan da kullandım gecmiyo ben napcam buna amk
tokdora git buraya yazacağına
tıp okuyan çıkmaz
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
2 gün önce uzun süredir hic kalf calısmıyorum diye bi calısayım dedim 1 gün sonra uyandıgımda iki bacagıma da basamıyodum topuklarım yere degdigi an cehennem azabı baslıyo ayak ucunda özürlü gibi yürüyorum bugün gecer dedim hala gecmedi kas gevsetici falan da kullandım gecmiyo ben napcam buna amk
Bi 31 patlat kardesim yapacak baska bir seyin yok
 
tıp okuyan cıkmaz diye hayatında hic spor yapmamıs adam da mı cıkmicak amk illa söyle bisey yasayan olmustur markete gidicem gidemiyom doktora nası gidiyim
ailendenn ve ya bi tanıdığından yqrdım al
 
Hiç çalışmadığın bir bölüm olduğu için hamsın hamladım derler bizim oralarda maalesef çözümü yok 5 6 güne hafifler ağrısı şuanda daha çok o bölgeye çalışabilirsen daha iyi olur
 
Hiç çalışmadığın bir bölüm olduğu için hamsın hamladım derler bizim oralarda maalesef çözümü yok 5 6 güne hafifler ağrısı şuanda daha çok o bölgeye çalışabilirsen daha iyi olur
hic calısmadıgım degil uzun süredir calısmıyodum sadece 2-3 ay gibi bir sey o bölgeye su an daha cok calısırsam daha iyi olacagını biliyorum aslında ama iyilesme sürecini daha da etkileyecek zamanında deneyimledigim bir sey bu yüzden kısa vadede gecirecek bir sey arıyorum
 
hic calısmadıgım degil uzun süredir calısmıyodum sadece 2-3 ay gibi bir sey o bölgeye su an daha cok calısırsam daha iyi olacagını biliyorum aslında ama iyilesme sürecini daha da etkileyecek zamanında deneyimledigim bir sey bu yüzden kısa vadede gecirecek bir sey arıyorum
İşte dişini sık biraz daha hocam 2-3 ay bir bölgeyi bıraktığında sende bilirsin ki hamlıyor o kaslar
 
İşte dişini sık biraz daha hocam 2-3 ay bir bölgeyi bıraktığında sende bilirsin ki hamlıyor o kaslar
hamlıyor hocam biliyorum bilmesine de cok sinirimi bozuyo su icmeye kalkarken bile 3 kat falan daha fazla efor sarf ediyorum ama simdi savas acıcam bu baldırlara madem salona gidemiyorum evde duran 20 kglik dumbelle daha fazla calısıcam gaza geldim su an kim daha büyük görcez
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt