kaderimi....

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan wreshak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

wreshak

Platinum Üye
Katılım
4 May 2025
Mesajlar
245
Beğeniler
21
Merhaba, artık yalnızım. Hem de aşırı yalnızım. 1 seneden fazla oldu ama şu sıralar yalnızlığımı hatırlayıp hiçbir şey yapasım gelmiyor. Mesela en kötü içki içip beni kollicak adam bile yok. Sonra "merhaba" yazacağım arkadaşım bile yok. Beraber oyun oynayacağım arkadaşım yok yani… Arkadaşım yok aq. Bir de bunu hatırlayınca daha kötü hissediyorum. Harbi hayat sıktı. Sanki hiç sevgilim olmayacak gibi de hissetmeye başladım. Şu ana kadar olmadı. 3-4 kişiye teklif ettim, tahmin ettiğiniz gibi red yedim. Osmanlı çöküşü yaşadım aq ben hayatımda.

Ama eskiden ağlardım. Şimdi ise "siktiret" diyorum. Ağlayınca arkadaşın mı olacak diyorum. Aslında 1 mesaj yeter, "merhaba" yazacak kişi… ETS2 oynuyorum, Crâck; online giremiyorum. Orada bile yalnızım amk. Gece 12 gibi 4000 km yük aldım, sabaha kadar oynadım ara vermeden. +0 kamerasını kullanmadan. Yazdıkça yazasım var. Büyük ihtimalle çok doluyum biliyorum. Bu yazı hayvan gibi cringe ama içimi dökmem lazım. Kağıda yer kalmamış. 600 sayfalık defter aldım 2-3 hafta önce, bitmiş. Neyse, okuduğunuz için teşekkürler
 
Merhaba, artık yalnızım. Hem de aşırı yalnızım. 1 seneden fazla oldu ama şu sıralar yalnızlığımı hatırlayıp hiçbir şey yapasım gelmiyor. Mesela en kötü içki içip beni kollicak adam bile yok. Sonra "merhaba" yazacağım arkadaşım bile yok. Beraber oyun oynayacağım arkadaşım yok yani… Arkadaşım yok aq. Bir de bunu hatırlayınca daha kötü hissediyorum. Harbi hayat sıktı. Sanki hiç sevgilim olmayacak gibi de hissetmeye başladım. Şu ana kadar olmadı. 3-4 kişiye teklif ettim, tahmin ettiğiniz gibi red yedim. Osmanlı çöküşü yaşadım aq ben hayatımda.

Ama eskiden ağlardım. Şimdi ise "siktiret" diyorum. Ağlayınca arkadaşın mı olacak diyorum. Aslında 1 mesaj yeter, "merhaba" yazacak kişi… ETS2 oynuyorum, Crâck; online giremiyorum. Orada bile yalnızım amk. Gece 12 gibi 4000 km yük aldım, sabaha kadar oynadım ara vermeden. +0 kamerasını kullanmadan. Yazdıkça yazasım var. Büyük ihtimalle çok doluyum biliyorum. Bu yazı hayvan gibi cringe ama içimi dökmem lazım. Kağıda yer kalmamış. 600 sayfalık defter aldım 2-3 hafta önce, bitmiş. Neyse, okuduğunuz için teşekkürler
merhaba yazayım içinde kalmasın
 
Forumda senle arkadaş olacak kişi sayısı fazladır seninle güzel vakitler geçirecek kişi sayısıda fazladır burada, onun dışında aklıma tek her zamanki gibi spor geliyor, spor'a başlayıp iyi bir vücut yapıp sosyalleşebilirsin, belki bir kız arkadaş çevren ve ya direk kız arkadaşın da olur. Saçlarını uzatırsın yüzüne bakım vb yaparsın bu sayede pırıl pırıl birisi olursun. Güzek aktiviteler de yapabilirsin ayrıca.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Merhaba, artık yalnızım. Hem de aşırı yalnızım. 1 seneden fazla oldu ama şu sıralar yalnızlığımı hatırlayıp hiçbir şey yapasım gelmiyor. Mesela en kötü içki içip beni kollicak adam bile yok. Sonra "merhaba" yazacağım arkadaşım bile yok. Beraber oyun oynayacağım arkadaşım yok yani… Arkadaşım yok aq. Bir de bunu hatırlayınca daha kötü hissediyorum. Harbi hayat sıktı. Sanki hiç sevgilim olmayacak gibi de hissetmeye başladım. Şu ana kadar olmadı. 3-4 kişiye teklif ettim, tahmin ettiğiniz gibi red yedim. Osmanlı çöküşü yaşadım aq ben hayatımda.

Ama eskiden ağlardım. Şimdi ise "siktiret" diyorum. Ağlayınca arkadaşın mı olacak diyorum. Aslında 1 mesaj yeter, "merhaba" yazacak kişi… ETS2 oynuyorum, Crâck; online giremiyorum. Orada bile yalnızım amk. Gece 12 gibi 4000 km yük aldım, sabaha kadar oynadım ara vermeden. +0 kamerasını kullanmadan. Yazdıkça yazasım var. Büyük ihtimalle çok doluyum biliyorum. Bu yazı hayvan gibi cringe ama içimi dökmem lazım. Kağıda yer kalmamış. 600 sayfalık defter aldım 2-3 hafta önce, bitmiş. Neyse, okuduğunuz için teşekkürler
oyun oynamaya ne dersin dc: 7kw4
 
Forumda senle arkadaş olacak kişi sayısı fazladır seninle güzel vakitler geçirecek kişi sayısıda fazladır burada, onun dışında aklıma tek her zamanki gibi spor geliyor, spor'a başlayıp iyi bir vücut yapıp sosyalleşebilirsin, belki bir kız arkadaş çevren ve ya direk kız arkadaşın da olur. Saçlarını uzatırsın yüzüne bakım vb yaparsın bu sayede pırıl pırıl birisi olursun. Güzek aktiviteler de yapabilirsin ayrıca.
tesekür ederim yazın gitcem

oyun oynamaya ne dersin dc: 7kw4
ne tarz
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt