jar load

xsynex

Gold Üye
Katılım
16 Eyl 2024
Mesajlar
386
Beğeniler
47
Yaş
20
İletişim
Arkadaşlar öncelikle merhaba. Biliyorsunuz ki şuan piyasanın en populer titanyumpvp sunucusunda gelen geçen herkes hile yapıyor. Elimde bir sürü hile var ama bir türlü jar load bulamadım ve ya yapamadım. Eskiden pub olan arch jar load felan vardıda onlarda fix yemiş sanırsam. Jar load nasıl yapabilrim bu konuda bilgisi olan birisi varmı ?
 
Arkadaşlar öncelikle merhaba. Biliyorsunuz ki şuan piyasanın en populer titanyumpvp sunucusunda gelen geçen herkes hile yapıyor. Elimde bir sürü hile var ama bir türlü jar load bulamadım ve ya yapamadım. Eskiden pub olan arch jar load felan vardıda onlarda fix yemiş sanırsam. Jar load nasıl yapabilrim bu konuda bilgisi olan birisi varmı ?
hangi sunucu ona göre yardım edelim
 
l4pex fl3x farketmez


so da değil. titanyumpvp sunucularında var.
hepsi fixtir en fazla eski hilelerin sourcelerini değiştiriyolardır arch ın jar load mantığı gibi inject atıyolardır arch ın src bul gptye falan yaptır halledersin
 
l4pex fl3x farketmez


so da değil. titanyumpvp sunucularında var.
canım benim gene ögretirdim ama gidip 1-2 aptal ucube anlamayayıp dalga geçmeye çalışacak sonra rezil olacak uğraşamam. kolay gelsin

hepsi fixtir en fazla eski hilelerin sourcelerini değiştiriyolardır arch ın jar load mantığı gibi inject atıyolardır arch ın src bul gptye falan yaptır halledersin
? ne alaka spartanın ruby deki sistem ve diğer sunucularda hiç archın sistem olmadı direk dll di.
 
canım benim gene ögretirdim ama gidip 1-2 aptal ucube anlamayayıp dalga geçmeye çalışacak sonra rezil olacak uğraşamam. kolay gelsin


? ne alaka spartanın ruby deki sistem ve diğer sunucularda hiç archın sistem olmadı direk dll di.
evet doğru biraz ama genede yarımcı olabilecek boş bir zamanın olursa simdiden teşekkür ederim. dc : nssynexxd
 
canım benim gene ögretirdim ama gidip 1-2 aptal ucube anlamayayıp dalga geçmeye çalışacak sonra rezil olacak uğraşamam. kolay gelsin


? ne alaka spartanın ruby deki sistem ve diğer sunucularda hiç archın sistem olmadı direk dll di.
spartanmı dedim dostum
 
hepsi fixtir en fazla eski hilelerin sourcelerini değiştiriyolardır arch ın jar load mantığı gibi inject atıyolardır arch ın src bul gptye falan yaptır halledersin
haıyr bi ton hile var suanda aktif calisan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt