j

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0x58B
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi



Goal: Deobfuscate / Unpack


HAYİR KANKA WEMEPE YOK
arkadaslar ben kirdim sanirim
image.png


@0x58B kardesım daha ıyı bır obfuscuturator beklıyoruz senden.
 
Hocam kac yildir bu isin icindesin boyle bir obfustraktörü kirmissin helal olsun
yanı sımdı tabıı kı senın de obufsucıtor'un cok ıyı fakat benım karsımda (yaklasık 29 senelık reversa engınerrıng) duramaz. yakında bomba konu gelıyor herkes hazırlıklı olsun.
image.png
 
yanı sımdı tabıı kı senın de obufsucıtor'un cok ıyı fakat benım karsımda (yaklasık 29 senelık reversa engınerrıng) duramaz. yakında bomba konu gelıyor herkes hazırlıklı olsun.
image.png
yeni bomba konunuzu bekliyoruz kardeş
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt