İtemSatis

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Residea
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Merhaba itemsatışta hesap satışı yaptım fakat ılk defa bu site üzerinden satış yaptım pek bişey bilmiyorum satış yaptığım hesaplarda en az 2-3 senedir rahatça kullandığım hesaplar bir problem olmaz benım tarafımdan ama satın alan kişi iftira atıp kendı banlatıp hesabı veya çaldırıp suçu benım üstüme kalırsa suçlu taraf ben mı oluyorum?
Karşı Olur Büyük İhtimalle
 
Hesabı sen çekmiş olsan bile, İtemSatış pek bir şey yapmıyor. 2-3 mesaj atarlar, 2-3 kere ararlar, bir süre sonra onu yapmayı da bırakıyorlar. Early hesap satıp çeken çok arkadaşım var.
 
adam hesap çalındı diye ticket açarsa açtığı tickete kanıt olarak musait bir yerinin videosunu koyarsa gene suclu sen oluyorsun dırekt alıcıya para iadesi yapmak zorunda kalıyon eğer para iadesi yapmazsan hesabın kısıtlanıyor
 
Merhaba itemsatışta hesap satışı yaptım fakat ılk defa bu site üzerinden satış yaptım pek bişey bilmiyorum satış yaptığım hesaplarda en az 2-3 senedir rahatça kullandığım hesaplar bir problem olmaz benım tarafımdan ama satın alan kişi iftira atıp kendı banlatıp hesabı veya çaldırıp suçu benım üstüme kalırsa suçlu taraf ben mı oluyorum?
Olmazsın.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt