İstek

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan wexa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

wexa

Gold Üye
Katılım
25 Haz 2021
Mesajlar
404
Beğeniler
31
ben bu forumda ne sorsam ters düşüyom yav neyse konuya geçelim

Dost Olucak Varmıdır.

Arkadaş ile Dost Arasındaki Farklar

Arkadaş,evinize geldiğinde misafir gibi davranır.Dost geldiğinde buzdolabını açıp istediğini alır.Arkadaş senin ağladığını görmez.Dostunun omuzu ise senin gözyaşlarınla ıslanır.Arkadaş,onu yattıktan sonra ararsan rahatsız olur.Dost,neden bu kadar geciktiğini sorar,derdini anlatmak için.Arkadaş,senin daima onun arkasında olmanı ister.Dost ise her zaman arkandadır.Arkadaş,zaaflarımı öğrenir ve onları kullanabilir.Dost zevklerinizi öğrenir ve onlara hitap eder.Arkadaş,sizi ikinci görmek ister.Dost ikinciniz olmaktan şeref duyar.Arkadaş,sıkıntınız olmadığında yanınızdadır.Dost sıkıntınız olduğunda size koşar.Arkadaşlarınıza siz huzur vermeye çalışırsınız.Dostlarınız size huzur vermeye çalışır.
Hepimize yaşamında ALLAH iyi dostlar edinmek nasip eylesin.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt