Isolated External Executor Source

govtr

Gold Üye
Katılım
17 Nis 2026
Mesajlar
426
Beğeniler
56
İletişim
Custom Resource Isolated method ile execute eder.
External bir projedir güzel projelerde kullanılabilir.

İtem Satıştaki Stok Kadar Satıcağım.
İletisim Forum DM & Discord

Ödeme Yöntemi : İtem satış
Fiyat : 1200




onaylarmısınız hemen
 
Güzel Duruyor insanlar güzel şeyler yapabilir 200 tl indirim yaparmesen be gardaş
 
ne zaman onaylıcaksınız konuyu
 
Genel Satış Alanı Bölüm Kuralları

1. Satış yapan kullanıcı ürünlerinin güncel fiyatını belirtmelidir.

2. Satış yapan kullanıcı en az 1 adet ürününü tanıtan bir fotoğraf göstermek zorundadır.

3. Satış yapan kullanıcı ürünü satın alacak müşteri için ödeme yöntemlerini konuda belirtmelidir.

4. Satış yapan kullanıcının konusunu 24 saatte bir kere üste çıkarma hakkı vardır.

5. Satış yapan kullanıcı iletişim bilgilerini eklemelidir.

6. Satıcının konuya satılan ürünün elinde olduğunu kanıtlayan bir görsel eklemesi zorunludur.

7. Satıcının konuya satın aldığı yerden satış izni eklemesi zorunludur.
 
Genel Satış Alanı Bölüm Kuralları

1. Satış yapan kullanıcı ürünlerinin güncel fiyatını belirtmelidir.

2. Satış yapan kullanıcı en az 1 adet ürününü tanıtan bir fotoğraf göstermek zorundadır.

3. Satış yapan kullanıcı ürünü satın alacak müşteri için ödeme yöntemlerini konuda belirtmelidir.

4. Satış yapan kullanıcının konusunu 24 saatte bir kere üste çıkarma hakkı vardır.

5. Satış yapan kullanıcı iletişim bilgilerini eklemelidir.

6. Satıcının konuya satılan ürünün elinde olduğunu kanıtlayan bir görsel eklemesi zorunludur.

7. Satıcının konuya satın aldığı yerden satış izni eklemesi zorunludur.
ee hepsi yapıldı zaten kanka
 
Custom Resource Isolated method ile execute eder.
External bir projedir güzel projelerde kullanılabilir.

İtem Satıştaki Stok Kadar Satıcağım.
İletisim Forum DM & Discord

Ödeme Yöntemi : İtem satış
Fiyat : 1200




onaylarmısınız hemen

external executor mu?
 
evet. aslında external yazmamın sebebi exe oalrak çalışması ama internal karışmış oluyor bir nebze
olm uygulama exe calısır zaten sen sondakı exeyı (executable) external mı sandın ? bu leak degıl mı bırde ınternal olarak degıstır yansıl yonlendırmıs olmayalım
 
olm uygulama exe calısır zaten sen sondakı exeyı (executable) external mı sandın ? bu leak degıl mı bırde
leakse buyur göster kanka menusu leak napııym paralı imguimi kullanayim ve exe kanka

bu srcyi satın aldım ve tekrar satıyorum kanka birde onuda ekliyim leak ise buyur göster

olm uygulama exe calısır zaten sen sondakı exeyı (executable) external mı sandın ? bu leak degıl mı bırde ınternal olarak degıstır yansıl yonlendırmıs olmayalım
internal degil kardesim benim dc gel göstereyim
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt