Çözüldü ironsight

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan talisca
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

talisca

Platinum Üye
Katılım
6 Haz 2022
Mesajlar
185
Beğeniler
19
beyler ironsight hilesini kullanmak için yükledim ama oyuna girince çözünürlük dışı diyor monitörüm 1366x768
çözümü nedir

alt+enterr yaparak düzeltim yönetici bir abi konuyu kitlerse sevinirim
 
Son düzenleme:
beyler ironsight hilesini kullanmak için yükledim ama oyuna girince çözünürlük dışı diyor monitörüm 1366x768
çözümü nedir

alt+enterr yaparak düzeltim yönetici bir abi konuyu kitlerse sevinirim
Konu cozulduyse Konu cozulmus olarak kalsa faydali olmazmi baskalari icinde hazir cozum olarak sunulsun
 
ya bendede inject edince oyun kapanıyor bu hata sende oldumu olduysa nasıl yaptın söylüyebilirmisiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt