İphone 15'mi 16'mı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan H1zl1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

H1zl1

Banned
Katılım
23 Haz 2023
Mesajlar
2,131
Beğeniler
647
İletişim
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Başlıkta görüceğiniz şekilde, 14 Pro max kullanıyorum tek sıkıntısı lazer ışığı arka kamerayı "0.5" deldi geçti zaten telefonu değiştiricektim sizce hangisini almalıyım?
 
15 önermem kamerası kötü 15 pro aldım berbat bi kamerası var 14 pro kullanıyordum önceden kamerası daha güzeldi 16 proya geçtim efsane yurt dışı almanı öneririm hepsini 11 ay sorunsuz kullandım
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
15 önermem kamerası kötü 15 pro aldım berbat bi kamerası var 14 pro kullanıyordum önceden kamerası daha güzeldi 16 proya geçtim efsane yurt dışı almanı öneririm hepsini 11 ay sorunsuz kullandım
Niye yurt dışı alayımki yurt içi alırım daha uzun kullanırım
 
15 önermem kamerası kötü 15 pro aldım berbat bi kamerası var 14 pro kullanıyordum önceden kamerası daha güzeldi 16 proya geçtim efsane yurt dışı almanı öneririm hepsini 11 ay sorunsuz kullandım
iphone 16 tanıtımından 3.5 ay önce almışsın vay be ön görüşlü adam sallarken az salla bari
 
En güncel her zaman en iyidir. Güncelleme geldikçe Apple çöpleştiriyor eski modelleri.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt