Herkese merhaba arkadaşlar son birkaç gündür internetlerde biraz hızlı değişiklikleri fark ediyorum ayın 23ü gece 1.30 de internetim gitti fatura falan herhangi hiçbir şey değil gidip modeme baktığımda internet ışığı direkt kırmızıya yanıyordu herseyi denedim baştan aşağı en son 2.30 gibi geldi kendi kendine ve yine normalde de hız sorunları biraz oluyo ping asla girmiyordu girmeye başlıyor ara ara 100mb türk telekom var bu zamana kadar çok aşırı normaldi asla sıfır sıkıntı yani dediğim gibi sizde de herhangi bir değişiklik var mı
