interception dt mi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Aleryon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Aleryon

Diamond Üye
Katılım
20 Mar 2021
Mesajlar
713
Beğeniler
116
interception dt mi yabancı forumda öyle yazıyor eğer dtyse hiç uğraşmıyacam eğer ud ise belli etmeden de oynanır
 
Doğrulanmış driver olduğu için detected değil sadece kara listeye girer eğer interception ile çalışan bir şey algılarsa ban yersin bunu ud yapabilirsin 10 gün interceptionlu colorbot oynadım bir şey olmadı önemli olan programdır.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt