sil yükle yap knkm çık girde düzelmiyorsabeyler az önce birisiyle mesajlaşırken birden birşey oldu tüm kutucuklar falan gitti nasıl çözecem herkestemi böyle oldu?
ya phywrk son ranksın 5k mesajda mı salcan şu troll yorum kasma işini kızla s8 yapıyom şuan nası gittikontrol ettimde instanın dm çökmüş kardeşim
harbi çökmüş herhalde interneti resetledim 150 mbps alıyorum haalen dm çökmüşkontrol ettimde instanın dm çökmüş kardeşim
tarayıcıdan giriyormsil yükle yap knkm çık girde düzelmiyorsa
evet knkm dm yok şuanlık dikkatlı ol 28inde elektirik gitcekmiş tüm dünyada biraz stoklaharbi çökmüş herhalde interneti resetledim 150 mbps alıyorum haalen dm çökmüş
tarayıcıdan giriyorm
aynen tam birisiyle yazışıyordum birden çöktü qweewqqwçöktü büyük ihtimalle yenilenmiyor sayfa falan
mesaj atan yok ben sen söyleyince farkettimaynen tam birisiyle yazışıyordum birden çöktü qweewqqw