leviatthan
Diamond Üye
- Katılım
- 9 Tem 2024
- Mesajlar
- 855
- Beğeniler
- 199
.
he yazmayı unuttum birde insolencenin sitesinde download butonuna basınca siteye gitmiyor yüklenmiyor o linki kopyalayıp farklı bir tarayıcıda açtığımda konsolu acmak istermisiniz diyor evet diyince birşey olmuyor
rat + l0g bırakıyorCevapla
he yazmayı unuttum birde insolencenin sitesinde download butonuna basınca siteye gitmiyor yüklenmiyor o linki kopyalayıp farklı bir tarayıcıda açtığımda konsolu acmak istermisiniz diyor evet diyince birşey olmuyor
loader mı inmiyor?Cevapla
he yazmayı unuttum birde insolencenin sitesinde download butonuna basınca siteye gitmiyor yüklenmiyor o linki kopyalayıp farklı bir tarayıcıda açtığımda konsolu acmak istermisiniz diyor evet diyince birşey olmuyor
nasıl yanirat + l0g bırakıyor
evetloader mı inmiyor?
rattan şüpheliyimde l0g bıraktığı kesin staff kadar dolu değil içi.rat + l0g bırakıyor
l0g bırakıyor derken ne yapıyor yani hemen gidip atimmi formatrattan şüpheliyimde l0g bıraktığı kesin staff kadar dolu değil içi.
yok o kadar ağır değil ama niye açtın ki baştal0g bırakıyor derken ne yapıyor yani hemen gidip atimmi format
hayır okadar birşey yok abartma staff açsan dahi birşeyin çalınmıyor merak etme.l0g bırakıyor derken ne yapıyor yani hemen gidip atimmi format