Mirza1337
Platinum Üye
- Katılım
- 26 Mar 2025
- Mesajlar
- 226
- Beğeniler
- 52
- İletişim

ImGui'den herhangi biryere tıkladığımda oyundan biryere basıyor
bunu nasıl düzeltebilirim?
bunu nasıl düzeltebilirim?
C++:
extern LRESULT ImGui_ImplWin32_WndProcHandler(HWND hWnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam);
LRESULT __stdcall WndProc(HWND hWnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
if (GUI::getIsInit())
{
if (msg == WM_KEYDOWN && wParam == 0x11)
GUI::setDoDraw(!GUI::getDoDraw());
if (GUI::getDoDraw() && ImGui_ImplWin32_WndProcHandler(hWnd, msg, wParam, lParam))
return true;
}
return CallWindowProcA(origin_wndproc, hWnd, msg, wParam, lParam);
}
ImGui açılınca mouse sadece imgui ile etkileşime girsin istiyorum