İlk date.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ext
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ext

Banned
Katılım
29 Haz 2024
Mesajlar
1,701
Beğeniler
598
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Kızla ilk date'ime çıktım, kız kilolu değil birşey değil, elit görünmek için bizim burada bi steakhouse var basit buraya getirdim, kız gidip japonların yediği wagyu mu nedir onu söyledi, bir ete 4400 lira verdim, kız ise elinden telefonu bile bırakmadı, göz göze gelmeden konuştuk, sizce konuşmalı mıyım, yoksa direk engeli çakayım mı, garip olan yediği yemek değilde telefona bakmasıydı bana göre.
 
Kızla ilk date'ime çıktım, kız kilolu değil birşey değil, elit görünmek için bizim burada bi steakhouse var basit buraya getirdim, kız gidip japonların yediği wagyu mu nedir onu söyledi, bir ete 4400 lira verdim, kız ise elinden telefonu bile bırakmadı, göz göze gelmeden konuştuk, sizce konuşmalı mıyım, yoksa direk engeli çakayım mı, garip olan yediği yemek değilde telefona bakmasıydı bana göre.
Kız sana çakmış zaten geçmiş olsun, sen bu saatten sonra kıza max engel çakarsın.
 
Kızla ilk date'ime çıktım, kız kilolu değil birşey değil, elit görünmek için bizim burada bi steakhouse var basit buraya getirdim, kız gidip japonların yediği wagyu mu nedir onu söyledi, bir ete 4400 lira verdim, kız ise elinden telefonu bile bırakmadı, göz göze gelmeden konuştuk, sizce konuşmalı mıyım, yoksa direk engeli çakayım mı, garip olan yediği yemek değilde telefona bakmasıydı bana göre.
o yazana kadar yazma yazdıgındada soğuk cevap ver engele gerek yok 4400 tl boşa gitmemeli
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Kızla ilk date'ime çıktım, kız kilolu değil birşey değil, elit görünmek için bizim burada bi steakhouse var basit buraya getirdim, kız gidip japonların yediği wagyu mu nedir onu söyledi, bir ete 4400 lira verdim, kız ise elinden telefonu bile bırakmadı, göz göze gelmeden konuştuk, sizce konuşmalı mıyım, yoksa direk engeli çakayım mı, garip olan yediği yemek değilde telefona bakmasıydı bana göre.
Geçmiş olsun kardom yapacak birşey yok.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Ya oglum vds alacak 100tl kadar paran yok burda bos senaryolar yazion
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Ya oglum vds alacak 100tl kadar paran yok burda bos senaryolar yazion
yaz alayım 16gb
kız çakmış sana bi tık
Yok
Sevmiyorsan engelle.
Yakın kalmam gerek.
Geçmiş olsun kardom yapacak birşey yok.
Teşekkürler
o yazana kadar yazma yazdıgındada soğuk cevap ver engele gerek yok 4400 tl boşa gitmemeli
Kralsın
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt