Hyper-V method Fix mi Yedi ?

hileci333111

Banned
Katılım
5 Tem 2025
Mesajlar
193
Beğeniler
37
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Merhabalar, yaklaşık 1 haftadır Hyper-V ile 2 PC yöntemini kullanarak Valorant oynuyorum. Bir hesabım VAL-5 ile banlandı, diğer hesaplarım ise sürekli kısa süreli (5 dk – 1 saat) temp ban yediler.


Bu sabah rage atıp ban yedim. “Nasıl olsa yeni VM oluşturup girerim.” diye düşündüm ama VM oluşturduğumda her şeyi aynı ve doğru yapmama rağmen Riot Client üzerinde “Bu oyunu oynamak için yeniden başlatman lazım.” uyarısı karşıma çıkıyor.

Restart atıyorum, kapat–aç yapıyorum, Vanguard’ı silip yeniden yüklüyorum, temp klasörlerini temizliyorum vs. ama hâlâ aynı hatayı vermeye devam ediyor. Belki düzelir diyerek farklı bir VM daha oluşturdum; onda da aynı. Şu anda tamamen kilitlenmiş durumda.

Aynı sorunu yaşayan ve bana ulaşan başka bir arkadaş daha var.


Güncel olarak Hyper-V ile oyuna girebilen varsa ya da sorunun çözümünü bilenler varsa lütfen yardımcı olabilir mi?
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Selamlar, işlemcinin markasını öğrenebilir miyim acaba
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Selamlar, işlemcinin markasını öğrenebilir miyim acaba
intel i7 11800H hocam

Merhabalar, yaklaşık 1 haftadır Hyper-V ile 2 PC yöntemini kullanarak Valorant oynuyorum. Bir hesabım VAL-5 ile banlandı, diğer hesaplarım ise sürekli kısa süreli (5 dk – 1 saat) temp ban yediler.


Bu sabah rage atıp ban yedim. “Nasıl olsa yeni VM oluşturup girerim.” diye düşündüm ama VM oluşturduğumda her şeyi aynı ve doğru yapmama rağmen Riot Client üzerinde “Bu oyunu oynamak için yeniden başlatman lazım.” uyarısı karşıma çıkıyor.

Restart atıyorum, kapat–aç yapıyorum, Vanguard’ı silip yeniden yüklüyorum, temp klasörlerini temizliyorum vs. ama hâlâ aynı hatayı vermeye devam ediyor. Belki düzelir diyerek farklı bir VM daha oluşturdum; onda da aynı. Şu anda tamamen kilitlenmiş durumda.

Aynı sorunu yaşayan ve bana ulaşan başka bir arkadaş daha var.


Güncel olarak Hyper-V ile oyuna girebilen varsa ya da sorunun çözümünü bilenler varsa lütfen yardımcı olabilir mi?
up
 
Son düzenleme:
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
vanguard no accept VMS :(
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt