hyper v 2pc problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zigzaver
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zigzaver

Platinum Üye
Katılım
6 Kas 2025
Mesajlar
225
Beğeniler
35
Hyper V üzerinden bir vm oluşturdum ve bunun sanallaştırmasını açtım böylelikle valorant vm olduğunu kısmen anlıyor oyun girişinde 9001 hatası veriyor onu da netlimiter sayesinde aşabiliyorum ancak şöyle bir problem var hilesiz bile oynasam hesap kısıtlaması alıyorum bazen süreli bazen sınırsız atıyor neyden kaynaklandığı hakkında bilgisi olan var mı?
 
Yok. Vgc senin her oyun başlangıcında alt+f4 atıp başka bir yerden aynı hesaba bağlandığını tespit ediyor. Bu da eninde sonunda temp ban demek.

Yapman gereken şey vgc ile oyun arasındaki network paketlerini inceleyip oyunun isteklerini karşılamak için belirli yönlendirmeler ve modifikasyonlar yapmak.
özellikle hangi paketlere göz atmalıyım biraz daha info çıkmaz mı hocam :doge:
 
özellikle hangi paketlere göz atmalıyım biraz daha info çıkmaz mı hocam :doge:
200.gif
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt