HWID Spoofer | + Source Code

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan xola
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arayüze yapıştıramamanızın sebebi, uygun olmayan sürümdür. VS > New Project > Sürüm seçin
Hangi sürüm olduğunu bulmak için Notepad++'dan açın ve inceleyin. Biraz kod bilginiz varsa anlaşılır.
 
Arayüze yapıştıramamanızın sebebi, uygun olmayan sürümdür. VS > New Project > Sürüm seçin
Hangi sürüm olduğunu bulmak için Notepad++'dan açın ve inceleyin. Biraz kod bilginiz varsa anlaşılır.
Arayüzü değiştirdim tüm tuşlar çalışırken 1 tuşunda hata veriyor . Kdmapper hatası kodlarda 16 bit muhabbeti var ama çözemedim
 
Arşivimden bir spoofer paylaşıyorum.Source ile birlikte veriyorum.Arayüzü degiştirip kendi spooferınızı yapabilirsiniz





Link ölmüş Hocam. Tekrar upload etme şansınız var mı?
 
Teşekkürler müsait zamanda uğraşmak istiyorum bu işlerle discord üzerinden yardımcı olabilir misin takıldığım yerlerde @xola
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt