whofeedisid
Platinum Üye
- Katılım
- 9 Ara 2019
- Mesajlar
- 163
- Beğeniler
- 32
Merhabalar, Aliexpressten sanırım cihaz banı yedim. Androidde bu işlemi yapabilir miyim?
Aliexpressten nasıl hwid ban yedin ben orada takılı kaldım![]()
Hayır, yüksek ihtimalle varolan hesaplar arasında geçiş yapmam. Bildiğin birşey mi var ki böyle bir soru sordun?Ban yeme sebebin yeni hesap açıp yeni hesap indiriminden yararlanarak mı ürün almak?
yok sebebini merak ettim. şu anda ali eksperste yeni hesap açınca 3 dolar altı ürünleri bedavaya alabiliyosun da bende yeni hesap açıp almayı düşünüyorudum. eğer ondan ban yediysen hiç yapmayım diyecektim.Hayır, yüksek ihtimalle varolan hesaplar arasında geçiş yapmam. Bildiğin birşey mi var ki böyle bir soru sordun?