Relhiana
Platinum Üye
- Katılım
- 25 Eki 2021
- Mesajlar
- 149
- Beğeniler
- 11
Merhaba umarım konuyu yanlış yere açmamışımdır. Arkadaşlar donanım banı yedikten sonra spoofer falan kullanıp serialler değişti sonrasında cihaz banının açılma süresine kadar herhangi bir işlem yapmadım ve ticket attığımda dün banımın açılacağını öğrendim ancak hala açılmadı acaba açılması için serialler değiştiği için ban atılan eski seriallere dönmek mi lazım ? Yani ben perma ban mı yemiş oluyorum ya da banım açılmayacak mı ? Bilgisi olan yorum yaparsa çok iyi olur.