nicknamespoofer
Silver Üye
- Katılım
- 27 Mar 2021
- Mesajlar
- 59
- Beğeniler
- 9
Merhaba, bundan bi' 15 gün önce hwid ban yedim. Nasıl kaldıracağımı bilmiyorum ve spoofer'a verebilecek bütçem de yok, forumda biraz gezindim ve afuwin, amidewin gibi konular gördüm. Lakin denediğimde muhtemelen ben beceremediğimden işime yaramadı. Kullandığım anakart Intel'in eski bir anakartı ve artık üretilmiyor, o yüzden nasıl BIOS UP/DOWN yapılır ya da driver nasıl yüklenir hiç bilmiyorum. Yardımcı olacak birileri varsa discord'um aşşağıda.
Discord: Raoste#9097
Discord: Raoste#9097