tam sürüm istiyorhttpdebugger.com
prosu free mi D:httpdebugger.com
bakıyorumda sen baya akıllısınhttpdebugger.com
cirekmi istiyorsun kardesmprosu free mi D:
kürek istiyorum ben abicirekmi istiyorsun kardesm
niye zorbaliyonki ne demism yani ayip ediyon habakıyorumda sen baya akıllısın
zorbalama degıl,neredeyse tum mesajlarımı saka olarak atıyorum.kalbini kırdıydam ozur dilerim.niye zorbaliyonki ne demism yani ayip ediyon ha
Agnostizm havası aldım.zorbalama degıl,neredeyse tum mesajlarımı saka olarak atıyorum.kalbini kırdıydam ozur dilerim.