windows installeri yeniden başlattım
falan filan çözemedim bilen varmıdır?
up
setup dosyasini yönetici olarak çalıştırın
gunde 1 defa up hakkin var dostum kafana gore konu uplatamazsin
bunu söylemen iyi oldu + olarak konuya cevap verirsen uplamama gerek kalamz zatengunde 1 defa up hakkin var dostum kafana gore konu uplatamazsin
pc res at 2 kere açmışsın setupu
res attın mı düzelmesi lazımbunu söylemen iyi oldu + olarak konuya cevap verirsen uplamama gerek kalamz zaten
2 kere açmadım
res attın mı düzelmesi lazım