tüm vcruntimelar kurulu zaetnindirmeye ne dersin?
Pazara bekle dll hatası vermeyen halini atcamtüm vcruntimelar kurulu zaetn
kod debug mı derlenmiş?tüm vcruntimelar kurulu zaetn
sanırım, şu herkesin kulladığı ipreset.exekod debug mı derlenmiş?
pazar olmaz yawwPazara bekle dll hatası vermeyen halini atcam
Dayan kanka sabırsanırım, şu herkesin kulladığı ipreset.exe
pazar olmaz yaww
ip reset exe yi ilk kez senden duydum amasanırım, şu herkesin kulladığı ipreset.exe
pazar olmaz yaww