Hogwarts Legacy

heraishere

Platinum Üye
Katılım
8 Eyl 2022
Mesajlar
176
Beğeniler
12
Arkadaşlar eskiden steam oyunları vs. paylaşılırdı ücretsiz. Elinde hogwarts legacy olan birisi de paylaşsa da bi oynasak oyunu :D
 
Reis hesap olsa çok daha iyi olur. Çünkü oyun yeni çıktı ve sürekli güncelleme alacak çökme vs. olduğunda. Her güncelleme de oyunu tekrar indiremk mantıksız geliyor.
hocam itemsatış gibi yerlerde hesap satılıyor 30 liraya filan onlardan alabilirsiniz
 
Reis hesap olsa çok daha iyi olur. Çünkü oyun yeni çıktı ve sürekli güncelleme alacak çökme vs. olduğunda. Her güncelleme de oyunu tekrar indiremk mantıksız geliyor.
Hesap zor bence oyun 500 yada 400 tl o hesabi kim paylasirki😂 ha soyle birsey yapila bilir 40 kisi 10 tlden toplayip alip kullana bilir eger kullaniliyorsa oyle yada 4 kisi 100 tlden guvenilir bir kisi araciligiyla tabi
hocam itemsatış gibi yerlerde hesap satılıyor 30 liraya filan onlardan alabilirsiniz
5 gun sonra sifresi deyisdirilip sutlaniyorsun
 
Hesap zor bence oyun 500 yada 400 tl o hesabi kim paylasirki😂 ha soyle birsey yapila bilir 40 kisi 10 tlden toplayip alip kullana bilir eger kullaniliyorsa oyle yada 4 kisi 100 tlden guvenilir bir kisi araciligiyla tabi

5 gun sonra sifresi deyisdirilip sutlaniyorsun
arkadaşta bir sene filan kalmış öyle bir hesap birde eğer öyle olursa yenisini veriyor sağlam satıcı ise bende almıştım oyunu bitirip salmıştım sıkıntı çıkmadı hiç(sadece ilk verdiği hesap oyun yoktu sonra değiştirmişti oyun olan hesabı vermişti)
 
arkadaşta bir sene filan kalmış öyle bir hesap birde eğer öyle olursa yenisini veriyor sağlam satıcı ise bende almıştım oyunu bitirip salmıştım sıkıntı çıkmadı hiç(sadece ilk verdiği hesap oyun yoktu sonra değiştirmişti oyun olan hesabı vermişti)
Anladim dogrudur saticiya gore deyisir
 
Hesap zor bence oyun 500 yada 400 tl o hesabi kim paylasirki😂 ha soyle birsey yapila bilir 40 kisi 10 tlden toplayip alip kullana bilir eger kullaniliyorsa oyle yada 4 kisi 100 tlden guvenilir bir kisi araciligiyla tabi

5 gun sonra sifresi deyisdirilip sutlaniyorsun
Offline oynuyorsun zaten değiştirseler nolur ki :D
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt