HİLE KONTROL PROGRAMI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan VSC
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

VSC

Master Üye
Katılım
18 Ocak 2025
Mesajlar
1,057
Beğeniler
113
MERHABALAR BİR HİLE KONTROL PROGRAMI GELİŞTİRİYORUM (OCEAN TARZI) VE SİZLERİN YARDIMINA İHTİYACIM VAR BANA PİYASADAKİ HİLELERİN İSİMLERİNİ YAZABİLİRMİSİNİZ EKSİKLERİMİ TAMAMLAMAMDA YARDIMCI OLURSUNUZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
 
MERHABALAR BİR HİLE KONTROL PROGRAMI GELİŞTİRİYORUM (OCEAN TARZI) VE SİZLERİN YARDIMINA İHTİYACIM VAR BANA PİYASADAKİ HİLELERİN İSİMLERİNİ YAZABİLİRMİSİNİZ EKSİKLERİMİ TAMAMLAMAMDA YARDIMCI OLURSUNUZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
macho keyser xir bildiğim bunlar var en bilinenlerden
 
MERHABALAR BİR HİLE KONTROL PROGRAMI GELİŞTİRİYORUM (OCEAN TARZI) VE SİZLERİN YARDIMINA İHTİYACIM VAR BANA PİYASADAKİ HİLELERİN İSİMLERİNİ YAZABİLİRMİSİNİZ EKSİKLERİMİ TAMAMLAMAMDA YARDIMCI OLURSUNUZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
keyser macho 420 services xir loader varsa bişi yapamazsın ama adamlara tespit edilmesi zor baya haberin ola ocean bile algılamıyor xir loaderi
 
MERHABALAR BİR HİLE KONTROL PROGRAMI GELİŞTİRİYORUM (OCEAN TARZI) VE SİZLERİN YARDIMINA İHTİYACIM VAR BANA PİYASADAKİ HİLELERİN İSİMLERİNİ YAZABİLİRMİSİNİZ EKSİKLERİMİ TAMAMLAMAMDA YARDIMCI OLURSUNUZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
hocam o programlar isim üzerine çalışmıyor yalnız yükleyicilerin base adresslerini bulman gerekiyor, isim olarak arama manuel diye biliyorum :)
 
MERHABALAR BİR HİLE KONTROL PROGRAMI GELİŞTİRİYORUM (OCEAN TARZI) VE SİZLERİN YARDIMINA İHTİYACIM VAR BANA PİYASADAKİ HİLELERİN İSİMLERİNİ YAZABİLİRMİSİNİZ EKSİKLERİMİ TAMAMLAMAMDA YARDIMCI OLURSUNUZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
Bu dediğin isimle kontrol bypassını 5 yaşındaki çocuk yapar örneğin hile.exe adını programa koydun ve dedin ki if(process="hile.exe")
std::cout<<"Yasaklı program bulundu"<<std::endl;

Burada hile.exe bulursa program bir çıktı yazsın dedin eğer ki hileyi kullanacak kişi hile.exe yerine hile1.exe yazarsa bu kontrolü çok basit bir şekilde atlatmış olur. Bu yüzden kalıcı bir adrese erişim sağlamalısın
 
Son düzenleme:
ezglobal.exe yasakla kardeşim çok tehlikeli
 
MERHABALAR BİR HİLE KONTROL PROGRAMI GELİŞTİRİYORUM (OCEAN TARZI) VE SİZLERİN YARDIMINA İHTİYACIM VAR BANA PİYASADAKİ HİLELERİN İSİMLERİNİ YAZABİLİRMİSİNİZ EKSİKLERİMİ TAMAMLAMAMDA YARDIMCI OLURSUNUZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
dayı promptmu yazıyon bu nasıl bi başlangıç
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt