- Katılım
- 7 Haz 2022
- Mesajlar
- 986
- Beğeniler
- 215
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
///
Son düzenleme:
Keyfi kime destek vermek isterse ona kanka zamanında gamesatışdan mail değişen random hesap aldım eleman dm de dalavere yaptı şöyle böyle yaptı hesabın ayar kısmına soktu geri mail şifre değişti yok yanlış şifre verdi anlicağın baya bir maymunluk yaptı hesaba giremedim bile gamesatışa desteğe yazdım her şey dm de göz önünde zaten dedim ama nedense adamlar onu haklı buldu doğum günümde 250 liranın üstüne bir bardak su içtim para değilde yediğim kazık zoruma gitti bir daha da girmedim o siteye. Böyle bir acı hikayeydi buda.1 2 Saat önce bir hesap saatım hesabın devir işlemlerini yaptık az önce adam bana yazmış ban yedim die ben hesabı verdiğimde bansızdı oyuna giriyo maç atıyo sıkıntı yok sonra hile açıp ban yiyor benden iade istiyor kanıt sun diyorum bişe atmıyor desteğe yazdım böyle böyle die destek vermek zorundasınız dior yani adama verdiğimde sıkıntı yok kendisi ban yiyor ben iade yapmak zorunda oluyorum üstüne ben ağzımı bozmama ramen ana bacı küfür ediyor ve hiçbirşey olmuyor önceden item satışta satış ypaıyordum ordada aynısı oldum çekildim bu sitelerin satıcıya nie destek vermediğini çözemiyorum
İtem satış bu konularda çok hassas ama hesap.com.tr le alakalı bilgim yok fakat banlandığı tarihi saati görebiliyor. Diye biliyorum eğer canlı destek değilde Desteğe sağlam kanıtlı bir yazı sunup tehtit edermiş gibi konuşursan her türlü iade ederler.1 2 Saat önce bir hesap saatım hesabın devir işlemlerini yaptık az önce adam bana yazmış ban yedim die ben hesabı verdiğimde bansızdı oyuna giriyo maç atıyo sıkıntı yok sonra hile açıp ban yiyor benden iade istiyor kanıt sun diyorum bişe atmıyor desteğe yazdım böyle böyle die destek vermek zorundasınız dior yani adama verdiğimde sıkıntı yok kendisi ban yiyor ben iade yapmak zorunda oluyorum üstüne ben ağzımı bozmama ramen ana bacı küfür ediyor ve hiçbirşey olmuyor önceden item satışta satış ypaıyordum ordada aynısı oldum çekildim bu sitelerin satıcıya nie destek vermediğini çözemiyorum
İtemsatış, bu konularda genellikle satıcıyı destekliyor, satın alan kişi ise mağdur oluyor.İtem satış bu konularda çok hassas ama hesap.com.tr le alakalı bilgim yok fakat banlandığı tarihi saati görebiliyor. Diye biliyorum eğer canlı destek değilde Desteğe sağlam kanıtlı bir yazı sunup tehtit edermiş gibi konuşursan her türlü iade ederler.
Ben de daha önce böyle bi olay yaşadım o zamandan beridir uzak duruyorum geçmiş olsun1 2 Saat önce bir hesap saatım hesabın devir işlemlerini yaptık az önce adam bana yazmış ban yedim die ben hesabı verdiğimde bansızdı oyuna giriyo maç atıyo sıkıntı yok sonra hile açıp ban yiyor benden iade istiyor kanıt sun diyorum bişe atmıyor desteğe yazdım böyle böyle die destek vermek zorundasınız dior yani adama verdiğimde sıkıntı yok kendisi ban yiyor ben iade yapmak zorunda oluyorum üstüne ben ağzımı bozmama ramen ana bacı küfür ediyor ve hiçbirşey olmuyor önceden item satışta satış ypaıyordum ordada aynısı oldum çekildim bu sitelerin satıcıya nie destek vermediğini çözemiyorum
gecmiş olsun kanıt olmadıgı halde iade yapma knk engele gec ugrasılmaz1 2 Saat önce bir hesap saatım hesabın devir işlemlerini yaptık az önce adam bana yazmış ban yedim die ben hesabı verdiğimde bansızdı oyuna giriyo maç atıyo sıkıntı yok sonra hile açıp ban yiyor benden iade istiyor kanıt sun diyorum bişe atmıyor desteğe yazdım böyle böyle die destek vermek zorundasınız dior yani adama verdiğimde sıkıntı yok kendisi ban yiyor ben iade yapmak zorunda oluyorum üstüne ben ağzımı bozmama ramen ana bacı küfür ediyor ve hiçbirşey olmuyor önceden item satışta satış ypaıyordum ordada aynısı oldum çekildim bu sitelerin satıcıya nie destek vermediğini çözemiyorum
bunun ortası yokmuİtemsatış, bu konularda genellikle satıcıyı destekliyor, satın alan kişi ise mağdur oluyor.
Keşke bir orta yol olsa. İtemsatış üzerinden zamanında çok fazla satın alım yaptım. Çoğu satıcının emek vererek ulaştığı seviyeye ben sadece satın alım yaparak geldim. Ancak dediğim gibi, keşke böyle olaylar yaşanmasa. Çok net delillerin, açık ve net bir şekilde konuşmanın olması gerekiyor ki o bile bazen yeterli olmuyor. Maalesef.bunun ortası yokmu