ne gerek vardı dostum biz paylaşmayı bilmiyormuyuz behadan cekip paylaşmayı bırakırmısınız artık insanların oynaması için ücretsiz yapılan bir şeyi ne diye paylaşıyorsunuz anlamıyorum
aralarından biri de sensın beolumbune la forum skidder dönemi oldu

