Hello

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan whatsup
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
kardeşim adam türk ya saka yapıyo niye ingilizce yazıyosunuz ya :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt