Hazır Bir Hileyi Imgui ye Aktara Bilirmiyim ?

C++:
            static bool c1 = false;
            static bool c2 = false;
            static bool c3 = false;
            
            ImGui::Text("AssaultCube 1.3.0.2 Cheat");
            
            
            ImGui::Checkbox("Unlimited Heal", &c1);

    
            
            ImGui::Checkbox("Unlimited Armor", &c2);

            
            
            ImGui::Checkbox("Unlimited Ammo", &c3);

            if (c1==true)
            {
                WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)(basepoint + healt), &deger, sizeof(int), 0);
                
                Sleep(100);
            }
            if (c2==true)
            {
                WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)(basepoint + healt2), &deger, sizeof(int), 0);
                Sleep(100);
            }
            if (c3==true)
            {
                WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)(basepoint + ammo), &deger, sizeof(int), 0);
                WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)(basepoint + ammo2), &deger, sizeof(int), 0);
                WriteProcessMemory(handle, (LPVOID)(basepoint + bomba), &deger, sizeof(int), 0);
                Sleep(100);
            }
        }
        ImGui::End();


işine yararmı bilmiyorum ama ben bu şekilde yapıyorum.
 
Arkadaşlar Elimde Hazır Bir WallHack var Bir Oyun için dll olarak yapılmış ama ben bunu cmd olarakdeğilde imgui ile (yani menülü) bir şekilde aktarmak istiyorum nasıl yaparım

Anlamayanlar için şöyle:
Wallhack:
Hile.hpp
dllmain.cpp
hts.hpp
hook.hpp
elimde bunlar var ve ben bunları imgui için nasıl ayarlarım ?
imgui gereken dosyalarini kur

bir imgui menu olustur
Gerekenleri CheckBox Ile Ayarla
Testlerini Yap
 
İnternalda minhook ile yapabilirsin Valorant tarzı oyunlarda Canvadan başka birşey kullanılmaz gram tavsiye etmem hem altyapı için zorluk çıkar hemde zaman israfı
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt