Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Eğer aimbot kullanıyorsan ban kaçınılmaz bir son valorant da yapay zeka var direkt maus haraketlerini algılıyor insan üstü olduğunu da anlıyor bu yüzden ban yiyorsun sadece esp kullanmanı tavsiye ederim onuda legit bir şekilde kullanmalısın ben sadece esp kullanıyorum bu yüzden valorant da illa ban yiyorsun bir zamandan sonra ama uzun sürüyor ban yeme olayı her hileyi de satın almanı tavsiye etmem öncesin de araştır biraz
normalde şuan dedect değil diye biliyorum bide normalde nyrexin o aimbot hangar sanırım resselerı tam bir bilgim yok ama dedect değil dye biliyorum bilgisayarında kalıntı falan olaiblir ondan ban yemiş olaiblirsin yada hwid banını kaldırmaya çalışırken kaldıramamışda olabilirsin bu arada ud dediğime bakmayın 2-3 aya ban yersiniz asla sonsuza dek dayanmaz
normalde şuan dedect değil diye biliyorum bide normalde nyrexin o aimbot hangar sanırım resselerı tam bir bilgim yok ama dedect değil dye biliyorum bilgisayarında kalıntı falan olaiblir ondan ban yemiş olaiblirsin yada hwid banını kaldırmaya çalışırken kaldıramamışda olabilirsin bu arada ud dediğime bakmayın 2-3 aya ban yersiniz asla sonsuza dek dayanmaz
benim hangarbot tan dolayı 25 fov ile oynamama rağmen 1300 tl lik hesabım gitti zamanında, bana tek dediği şey de geçmiş olsun oldu iridiumun.
bi ara forumda bahsettiğimde dm den şov amaclı sanırım xd yazdı ve hiçbirşey olmadı sonra. hiçbir mesajımı yanıtlamadı tekrardan.