Hangar Script d0landırıcı diye muhabbet dönüyordu en sonBaşlıkta gördügünüz gibi hangisi daha iyi 1 haftalık alıcam. Ranked kasıcam pentasharp'ı denediydim 3 saat fps düşürmüyor hangar düşürürmü?
hangara yaklasma daha once hangar hakkinda konu actim bakabilirsin 800 tl harcadim orada, hileleri detected adamlara ticket aciyorum hilede sorun var diyorum sup ekibi bana kullanici adi sifremi atiyorBaşlıkta gördügünüz gibi hangisi daha iyi 1 haftalık alıcam. Ranked kasıcam pentasharp'ı denediydim 3 saat fps düşürmüyor hangar düşürürmü?
Parana yazık olmushangara yaklasma daha once hangar hakkinda konu actim bakabilirsin 800 tl harcadim orada, hileleri detected adamlara ticket aciyorum hilede sorun var diyorum sup ekibi bana kullanici adi sifremi atiyor?
Ozaman penta alıyorum 1 haftalıkHangar Script d0landırıcı diye muhabbet dönüyordu en son
Yok reis kalsın yeni katılmışsın foruma bide sen gelip yapıştırmakardeşim ekle 15 günlük 100 liraya veriyim
abi bende de bi hile var almanca'm kuvvetlidir maşallah almanca yazdımkardeşim ekle 15 günlük 100 liraya veriyim
bakayım bi ilk defa duydumkankam bence en güvenlisi en saglamı adamlar satıgı şeyin herzaman arkasındalar ben spoofer aldım müq
Pekz Script
İlk defa duyuyorum daha demin bitane daha arkadaş dedi inceleyip beğenirsem alırımDostum sana sunu soyleyebilirim ben 2 kere kullandim HangarScript HANGARBOT urununu pek tad ve kalite alamadim. Suanda https://cheatglobal.com/konu/valora...rbot-flickbot-rcs-etc-fully-undetected.29845/ bu urunu kullaniyorum destekleri ve sohbetleri gercekten cok guzel urun de kaliteli yaklasik 4 gundur sabah aksam oynuyorum hala bir ban yok
ikisi arasında soruyorsan pentasharp bence.pentasharpı ben de kullandım.eğer tr serverında oynayacaksan diğer serverlara göre daha ucuz fiyatıBaşlıkta gördügünüz gibi hangisi daha iyi 1 haftalık alıcam. Ranked kasıcam pentasharp'ı denediydim 3 saat fps düşürmüyor hangar düşürürmü?
Tr düşünüyorum fiyatları uygun geldi pentada kafama yattı pekz script söyledirler ona bakıyorum şuanikisi arasında soruyorsan pentasharp bence.pentasharpı ben de kullandım.eğer tr serverında oynayacaksan diğer serverlara göre daha ucuz