Gunaydın

akitobaba

Gold Üye
Katılım
21 Eki 2024
Mesajlar
399
Beğeniler
70
Yaş
27
İletişim
arkadaslar nasılsınız iyimisiniz caylus kahbesini sevmiyorum o gelmesin orhan 2 bira al gel icek
 
günaydın değil de öğleden sonra olduğu için tünaydın demek daha doğru olacaktır hocam iyiyim seni sormalı sen nasılsın
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt